New Year & New Challenges..

...One of my challenges is to update this f*cking blogg more frequently (stavas det så..???).
Jag ska också bli bättre på att lägga upp bilder här.. Har ju tagit sååå mycket bilder med min röda lilla älskling..

Nyårsafton har nu passerat och året är 2010.. Den stora frågan är nu; ska man säga tvåtusentio eller tjugohundratio? Vad säger du?

Hade iaf en underbar nyårsafton och den hoppas jag att jag hinner berätta mer om imorgon, tillsammans med bilderna från denna underbara dag! :)

Just nu sitter jag och kollar runt på kläder.. Bejbi kollar J.B och det är inget för mig.. Istället delar jag med mig av de pärlor jag hittat här... Kärlek!


Klänning                         
Caprice Lingerine 499:-
Såå söt och jag bara älskar
färgen. Herregud så vacker!

KlänningTeatro 699:-
Färgen är fin men jag avskyr
själva modellen. Däremot blev
jag helt kär i axelblomman! Nice!

Klänning
Halens 299:-
Söt modell, sött mönster och
söta färger. Tänk en sommar
på landet.. Vill ha! Sweet!




Alltså Victoria, varför vara sååå
smal? Snygga kläder har hon
i alla fall alltid.. Jag blev väldigt
kär i hennes skinnjacka.. Var
hittar man en sådan? Löve it!


Jag älskar Victorias stil här.
Ljusbruna färger är så snyggt,
särskilt när man har lite brun
färg på kroppen. Guldsmycken
till är pricken över i:et. Väskan
är bara så fin!


Säga VAD man vill om henne
men klä sig kan hon och hon
klär tamejsören i allt. Kolla in
denna vackra moccaskapelse
och skorna! Inte minst väskan
som man skulle offrat mycket
för...


Eva Longoria har också verkligen sina ljusa stunder.
Denna gräddbakelse är helt underbar och rödvinsfärgen
är så rätt. Synd bara att bilden är tagen på röda mattan.
Klänningen och mattan gör sig verkligen INTE bra ihop...


Sarah Jessica Parker, queen of
dresses! Fy fasiken vad snygg
denna silvergrå klänningen är.
Så snyggt med det breda guld-
bons färgade, breda bätet.
Skorna skulle jag dock aldrig
tänka tanken att ta på mig.


Grönt är skönt, så sant så! Jag är en
riktig green-lover och skulle inte tveka
på denna ljusgröna kreation. Hatten
däremot, den får SJP behålla själv även
om jag tycker att den är ganska kul...


Det var det de! Nu är jag trötter, ska se klart Final Destination 2, sen nanna gooott!

Pussilipuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0