Tack för att ni är trogna...

...läsare. Jag är hemskt ledsen att jag inte uppdaterar oftare men tiden räcker inte till. Jag har ju inte tid för någonting. Tom kärleken kommer i kläm... Huh! Hoppas att jag får ett lite lugnare liv snart för just nu mår jag inte helt hundra bra. Älskar helgen och gråter över att den snart är över för denna gång. Idag ska vi åka till IKEA Malmö, hur man nu kan välja en utflykt av det slaget när man är ledig? :) IKEA är mitt liv, det är bara att gilla läget! Imorgon åker jag och min kära kollega till IKEA Jönköping, vi ska göra vår frontvecka där. Spännande! Och det ska ju bli oerhört skönt att få bo på hotell i två nätter. Me like a lot! Sedan är det helg igen! Wohoo! Jennie och Jim kommer på besök och det ser jag fram emot som bara den. 3-rätters middag och kalasdricka, samt lite spel. Fy fasiken vad skojsy! Snart kommer även Frida och Oskar på besök och det ser jag verkligen också fram emot... Kuligt att ha lite att se fram emot...

Näe, nu måste vi åka hem till mig så jag kan duscha. Malmö next!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0