Kräkling blev jag, var det straffet?

Hujedamej vad jag har varit dålig i helgen. Kräkt som en kalv. Var det ett typ av straff tro? Men straff för vad? Vad har jag gjort för att förtjäna sån skit, ja det kan man ju undra... Är i alla fall tillbaka på jobbet nu efter två dagar hemma i bingen. Igår kände jag iaf bättre och kunde dona lite. Satte in räkningar i min pärm, lade om mitt billån, ringde apoteket i hopp om att kunna beställa medicin men blev bemött av en jävla kärring som var så hemskt otrevlig. Ovanpå allt lade idioten på luren i örat på mig. Det är fan kundservice...

Aspiranten imorgon, på sockerbruket. Inte mitt favvoställe direkt Kanske därför jag har lite ont i magen fortfarande? Älmhult sen, på fredag. Möte på IoS om våra fantastiska vitvaror, ska bli skoj att se hur detta slutar.. Heja Whirlpool. :)

Längtar till helgen. Let's dance och tacos på fredag och sedan bio, samt Big Buddha på lördag. Hur mysigt som helst.

Nu ska jag ta och ringa Frida, Sabina och Anders. Sen är det Semestersvenskar på televisionen.  Hurra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0