Nu ar jag i Thailand..

...underbart! Saknar dock hemma redan. Galet efter bara sa fa dagar. Men det ar val td som lockar. Pratade precis med honom i telefonen, jatteskont! Jobbigt bara att det ar sa stor tisdskillnad. Klockan hemma hos er i Sverige ar ju 17, medan den ar 23 har.

Ja nu kanske ni vill hora lite om hur vi har det!? Efter en hejdundrandes jobbig resa och trasmak i roven sa kom vi antligen fram till Phukets airport. Darefter var det en timmes transfer till Patong som gallde. Vi landade pa Duangjitt Resort&Spa hotell. Jattefint! Dock ar det en bit till centrum. Tyvarr ar det lite for livat i Patong, det ar fart och flakt hela tiden. Tyvarr ar har heller inte sa fint att bada, sa pa mandag kommer vi nog ta en long-tail bat ut till Freedom beach och det ska tydligen vara paradiset. Det ser vi fram emot. Mamma har haft huvudvark och matt illa sedan vi kom, saker pga vatskebrist, varmen och alla avgaserna. Detta var ju absolut inte vad hon hade forvantat sig, anda har hon varit i Thailand forut. Men visst, Patong beach ar speciellt, har ar mycket horor och transvestiter.. Men men, jag trivs i alla fall. Det var superskoj igar nar jag var pa Margarita bar och satt och kollade pa nar Tor spelade med sitt band... Aah, det ar ju over ett ar sedan vi traffades.. Hujamej vad tiden gar.. Han fick i alla fall synd pa mig och blev suuuuperglad :) Det var fantastiskt att traffa honom igen. Sa sa ar det med det.. Nej det far racka for denna gangen. Nu ska jag in och ta en drink pa stallet sidan om. Vi hors!

Saknar, alskar och ar saaaa kar i dig td! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0