Hujedamej..

..vad trött jag är. Känner mig lite halvkrasslig men jag får INTE bli sjuk nu när jag ska resa. Får inte, får inte, det går bara inte. Jag gick och lade mig i tid igår och ändå är jag trött...?

Blir också trött när jag tänker på UBK. På ett sätt vill jag inte att vi ska dra igång igen. Just nu har jag ingen motivation alls. Inte för fem fucking öre. Jag älskar ju UBK men det innebär så sjukt mycket ansvar. Jag är väl en av dem som tar mycket ansvar. Kanske för mycket ibland. Ibland känns det som att allt hänger på mig, eller iaf några få av oss. Jättejobbigt.. Ibland känner jag mig som en jävla morsa som hela tiden måste tjata och då är det inte på ungdomarna alla gånger, det kan mycket väl vara på ledarna också.. Hur kul känns det? Hade jag velat vara morsa hade jag för fan ploppat ut en unge för längesen men nu vill jag inte det och då ska jag väl för farao inte behöva tjata på vuxna människor? Helt unbelievable!

Har varit på excelutbildning idag. Jag är inte alls en hejare på det men tycker det är ganska skoj. Idag fick vi lära oss vlookup och att göra pivottabeller. Så nu jäklar ska det pivoas! :)

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0