5 dagar kvar..

Nu är det nedräkning på allvar. Om 5 dagar far vi till Asien och Thailand. Som jag längtar! Sol, bad, värme, shopping, Singha och den gooooda maten! Fy fasiken vad skönt det ska bli! Så idag blir det städning hemma, på hög nivå. Sedan ska vi så klart kolla på Let's Dance, äta tacos och dricka öl! Imorgon ska jag plocka fram mina sommarkläder och tvätta. På söndag ska det packas och så ska jag på det jäkla UBK-mötet. Usch och tvi för det. Nu ska jag fan ta upp med de andra ledarna att jag är trött på att agera mamma! Jepp, så det blir fullt upp i helgen. Ska plocka bort mitt julpynt också, äntligen är julen över för detta året. Nu vill jag ha vår, sommar och värme!


Nej nu ska jag äta lite frulle, sen vankas det SO-möte, sen ska jag ringa mammi!


Vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0