Längesen...

Hej bloggen och alla mina söta, underbara läsare!
Ska börja med att skriva förlåt, förlåt, förlåt! Jag har varit en sjukligt dålig bloggare på sista tiden men jag har haft så sju-in-i-helvete mycket att göra. Tiden går så fort och jag hinner knappt med. Sitter samtidigt och funderar på VAD jag gjort och kan knappt komma på nåt att berätta... Hmm!

By the way, har i alla fall kommit in i min svenska vardag igen. Hallå gift-med-IKEA... Har massor att göra på jobbet. För två veckor sedan började jag också min chefsutbildning. Vi är 12 stk som kommit med på programmet och den första modulen klarade vi av i Grottbyn, ett varndrarhem/camping som ligger vid Skånes djurpark. Det var två roliga och spännande dagar och jag har lärt mig massor.. Det känns redan som att vi är ett kalasgäng! Så nu ska jag utveckla mig en gång i veckan. Varje torsdag ses vi fram tills juni då vi är klara.. Skoj!

Kärleken då? Jodå den lever absoult kvar! Är lika kär som jag varit i dessa sju månader jag och td träffas. Även om det blir konflikter ibland så är det jättebra mellan oss. Klart att det krockar ibland, det skiljer ju ändå 28 år mellan oss. Men vi tar och ger, jag tror att det är det enda som funkar faktiskt. Nu har vi iaf bestämt oss för att åka bort på min 25-årsdag. Thailand och Vietnam i 3 veckor. Herregud så skööönt!

Brandkåren är fortfarande en viktig pusselbit i Kiso-livet. Dock prioterar jag ibland bort det, men så blir det när man har familj, haha! Dock betyder ungdomarna lika mycket för mig som de alltid gjort. Det kommer dem alltid att göra. Nu ska jag åka iväg hela helgen som kommer. Styrelsemöte och ledarkonferens, så lite tid lägger jag fortfarande på UBK.

Hm, nu hinner jag inte skriva mer men jag lovar att uppdatera här inne oftare!!! Jättemycket oftare :)

Ha det!

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0