that's it..

Så ja, tillbaka efter det som blev en lite stressigare dag än vad jag hade räknat med. Först var vi ju som sagt på Väla. Visst var det mycket folk men ändå mindre än vad jag trodde. Fick handlat en julklapp. Sedan stack vi till Rusta i hopp om att få tag i Singstar med Queen. Helt fucking slut, normalt när de annonserade för någon dag sedan.. Jaja, sen stack vi vidare till Siba för att checka min nya kamera som inte tar helt hundra bilder.. Säljaren höll med och jag kunde få byta om jag hade kvittot kvar. Eh ja, jo det har ju min mamma, som har kaos hemma eftersom renoveringen går sådär av olika anledningar...

Väl hemma (pust) så kom Thords syster med man, samt Rebecca. Mys! Vi käkade våfflor men jag mådde psykiskt dåligt när jag insåg hur många PP det är i Eeeeen våffla... Fy fan, man ville inget annat än att stoppa fingarna i halsen och spy... Blöööh! Men gott var det!

Sen stack jag hem, hämtade min kameralåda, stress som vanligt och det resulterade i att jag glömde batteriladdaren.. Not so good. Fick dock byta kameran och valde en röd(!) Sony.. Supersöt... Å röd som är kärlekens färg, samt en av mina favvofärger.. Känner mig helnöjd och jag hoppas att denna ger mig bättre bilder som jag även kan lägga ut här.. :) Syftet med moderns besök var dock inte att byta kameran egentligen... Nej, jag skulle hjälpa henne att byta hennes dusch, samt lämna tillbaka lite saker på jubb.. Allt detta eftersom hon slagit i ryggen OCH svanskotan och går som en 80-åring... Fint! Å med hennes tur hade så klart duschstället stängt, snyggt med tanke på att hantverkarna som ska fixa duschen kommer till Österlen klockan 7 imorgon bitti. Stackars mamms... Åh vad jag tycker synd om henne!!

Nu är iaf snart denna dagen slutt prutt finääle och nu ska vi snart käka lax.. Sedan blev jag och bejb utkörda för att Beckis ska ha pokerkväll här idag med tjejerna.. Så vi får så snällt sova hemma hos mig... :)
Ja det blir väl en kväll i störandets tecken.... Anna Ankas Jul säger väl allt.. Ändå måste man se! :)

Så äre mä ett!

Hörs imorgon!

Puuuuuss

Ps. Vad gör man åt märkliga grannar? Scaaaary!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0