Så äre!

Var tvungen... Bara eftersom jag hittade denna på en annan blogg :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick umgås med min fader lite.. Inte varje dag inte..
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som ett litet barn...
Vad gjorde du för 15 min sedan: Återupptog min blogg
Det sista du sa högt: Jag måste fixa mina naglar imorgon, hoppas att Jennie kan då...
Det senaste någon sa till dig: Ja vi får planera..
Vad har du druckit idag: Pepsi Max
Vad var det senaste du köpte: Pepsi Max, haha
Vad är det för färg på din ytterdörr: sån konstig & tråkig beige färg...
Vad är det för väder hos dig nu: Värsta snöandet... Blöööh!
Godaste glassmaken: Chokola
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolutely, ingen tvekan alls..
Sover du tungt: Sometimes..
Drömmer du mardrömmar: Ofta, för ofta...
Favoritklädsel: har många men I just love summer clothes..
Favoritlåt just nu: allt med M.J
Vad ser du om du tittar till höger: snö, snö, snö, snö... Så långt ögat kan nå
Vad gör dig glad just nu: att jag snart ska få vafra lite ledig och att vi snart ska resa väg..
Vad ska du göra härnäst: Äta frukost
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ångest inför en ny (dock kort) jobb-vecka...
Favoritgodis: Surt & choklad
Kläder just nu: pyamas..
Sommarplaner: konserter, uteställe-kvällar, stranden, festivaler och myyyys :)
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Haha näe, men jag kan blinka , lilla stjärna på piano...
Morgon eller nattmänniska: Nattuggla, helt klart!
Vad är viktigast för dig: Vänner och familj!
Är du kittlig: Haha, japp tyvärr, men till Thords fördel..
Snarkar du: Nepp
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: Är inte alla insekter ganska äckliga OCH onödiga?? :) Nyckelpigor var värst i somras...
Längtar du mest efter just nu: Ledighet och Thailand... Mmm, 3 veckor... Here we come!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0