Julen är här...

Ja men då var det julafton IGEN.. Så fort tiden går... Sjukt! Julemanden har också varit på besök i form av Julia med hela jultomte utstyrseln.. Å stackars Malte (hunden) fick agera Rudolf! Så söött! Det kommer bilder, har tagit massor vill jag lova.. Fick braiga presenter som tusan... Svenska pengar, Bath, underkläder, hårgrejor, pennskrin, receptbok med Laila och nya kuddar! (Det var mest mamma som tyckte att hon behövde nya kuddar hemma hos mig, då passade det ju alldeles utmärkt att köpa det till dottern).

Fy fan vilket hallå det varit hela dagen, men så är det när tjocka släkten samlas.. Ändå har det nog varit jag som var jobbigast.. Det började med att jag var helt 100 på att vi skulle äta julmat... Tror ni jag fick nån julmat? Inte ens en liten sillabit eller laxarumpa fanns på bordet.. Nej, här förberedde man sig för ett stort maffigt julbord, vilket innebar att jag endast åt en minimal frulle.. Sen kommer man hit vid 15-tiden och får höra att vi endast ska äta en måltid och den blir senare. Jahapp... Men god var den, det vill jag lova.. Min mosters man är väääärldens bästa kock... SÅ FY FASIKEN vad gutt det var!

Mer strul i Kiso-livet..
Jag har knepat och knåpat på en av mammas presenter, slitit som ett djur.. Gjorde ett jättefint bildspel med musica och grejor till henne. Lite bilder på oss och Krisse. Ville att hon skulle känna att Krisse var med oss nu på julfaton. Efter många om och men lyckades jag få ner skiten på en CD-skiva, kom hem till moster i hopp om att det skulle funka att spela upp det på hennes TV/DVD men ikke. Nej ikke med min tur... Fick dra kusse Julia med mig, åka hem till Sabina (å störa i deras julfirande). Väl där insåg vi att vi glömt skivan hemma, fick köra hit igen och hämta det. In i bilen igen, tillbaka till Binis igen (ännu en störning) för att konstatera att vi inte skulle lyckas spela upp skivan. Vi fick kidnappa Sabina och hennes syrras dator, köra hit och spela upp skivan.. KAOS! Sedan fick vi köra och lämna Bajna igen.. Fy fan vilket farande... Jepp, det var det de.. Sikket hallå för 5 minuters bildspel.. Herremingud, men det var det värt för att få lite Krisse-feelings så här på självaste julafton!

Nej, nu får jag återgå till trevligheterna...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0