f*cking jul och vinter...

...Åååh vad jobbigt det är... I just hate christmas and winter! Ok, inte just precis allt med julen men mycket... Inte nog med att det vid denna årstid är kallt, ruggigt, slaskigt.. Stressigt är det också.. Konstigt att folk blir psykiskt sjuka, att det händer bilolyckor på vägarna osv osv.. Huh vad neggo jag ÄR... Men jag orkar inte med denna årstid.. Ovanpå allt är inte julen skoj överhuvudtaget, inte sedan min älskade lillebror gick bort.. Det är ensamt som FAN! Ååh näee, låt mig istället komma till solen och värmen.. I just need it...

Det som dock är bra med julen är att man får vara lite extra ledig och det gillar vi! Näst sista dagen på jobbet idag.. Superduperjätteskönt.. Imorgon lär det bli lugnt, till skillnad från idag.. Det som dock varit skoj på jobbet de sista dagarna är att Jonas, min gamla IKEA-lärare varit på kontoret och gästspelat.. Såå skoj!

Imorgon blir det bara jobb, hem, ta en öl och sen när i stan och käka på Biiiiig Buuuuddha! Mmmums!

Puuuss

Ps. Finns det NÅGOT värre än att betala räkningar? Jo, Anna Anka tar nog priset... Mrs Anna fjant-Anka!
Jävla galning säger jag bara... Herremingud...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0