Annandag jul = julen är snaaart över...

... för denna gång i alla fall.
Egentligen betyder annandagen REA för mig. Jag och Tårtis var ute på Väla, trängsel som vanligt. FRUKTANSVÄRT! Handlade typ nada, ville bara hem. Handlade i alla fall två par benvärmare för 50 kronor. Ett par gråa och ett par bruna. Perfekt. Hann också med att byta två par skoj som jag ångrade mig på. Sen var vi också en svänt ut om papps för att lämna lite saker. Fick en ledsen lillasyster runt mig som vägrade släppa. Hon är för söt. Har nu bestämt att hon ska sova hos mig den veckan jag ska vara ensam hemma. Kusin Vitamin har också lovat att komma någon dag! Myyys! Så äre!

Nej, nu ska jag researcha om vår resa! Sen kommer R&R och vi ska äta Thordans hemmalagade Moussaka (hur fan stavas det!?).. Mumsfillibabba!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0