Sweet Home Alabama

Jag älskar den låten och Kid Rock gör den så förbaskat bra! Ljudet på högsta nivå när den kommer på radion, det är då ett som är säkert... :)

Låter jag arg här? Haha! Förlåt i så fall! Det är många som nämnt att jag verkar vara ilsken.. Det är inte meningen, jag är inte så arg egentligen. Egentligen är jag nog faktiskt ganska glad, för det mesta iaf.. Sen svär jag mycket men det gör jag tyvärr när jag pratar också. Ska försöka skärpa mig, inte minst för mina ungsdomars skull. Det är bara det att det är så förbannat bra att skriva här, man får verkligen ut de aggressionerna som man eventuellt har. Men jag ska försöka, lovar!

No sms from td today, unfortunately.. Får väl nöja mig med att han ringde igår! Dock var han full som en kastrull igår.

Idag ska jag åter igen plocka bort min piercing, bara så ni vet...  Jag vill bara inte att hålet ska växa igen..  
Intressepil va? ;)

Är så glad för att Sabajna upptäckte att det även idag visas TM på televisionen. Så spännande så! Dock var det tur att den dumma blondinen åkte hem igår. Hon var ju så korkad att det gjorde ont i mig. Jag är absolut inte världens smartaste alltid men ingen kan vara så stupid.. Impossible!

Usch, känner verkligen att jag svävar just nu. Har verkligen inget vettigt att skriva..

Kan dock informera att jag är lite kär i detta fina halsband som bara är så Karoline:


För 245:- blir det ditt och du hittar det på cocoo.se


goåglakexchokla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0