Heja barnprogram..

Jag är ju så jävla mogen att jag kollar på barnprogram.. Barnkanalen helt enkelt.. Jag förstår att td blir tveksam.. Haha! Nu visar dem nåt program där ungdomar ska gå på blinddates.. Mycket märkligt i min värld då jag tycker att det är lite tidigt att dejta i den åldern. Å programledaren är väldigt jobbig, det är tyyyyyp, liiiiiksom, baaara, hela tiden! :)
Jeje, whatever!

Har som sagt haft en stressig dag på jobbet, jobbade till 17.30 sen var jag så trött att jag var tvungen att åka hem. Lika bra annars blir det man gör ändå inte bra gjort. När jag skulle hem så öppnade himlen sig och regnet bara vräkte ner.. Jag som skulle ut och gå när jag kom hem... Jaaaa sure! Det blev inte mkt med det och nu sitter jag här och väntar på Binis! Vi ska se TOOOOP MOOOOODEL! Favourite by S&K!

Fasiken vad det rycker i min shoppingtå, det är nästan så att det gör ont... :)

JAG VILL HA SMS... NUUUU! :)


tjingtjongkinesvardetdusomfes?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0