Yesterday he told me that he loves me..

Vad fan svarar man på det då?

Ingen bil har man heller. Kan det bli bättre?

Naglarna är nerklippta och målade. Ska ringa och boka ny nageltid så man kan få se lite normal ut igen. Frisörtiden är i alla fall bokad. Nästa måndag ska jag få bli lite bortskämd hos Madde. Mys!

Tvätten är klar nu, dock har vi världens sämsta torkrum så nu ser min lägenhet ut som ett zigenarläger. Kläder überalles. Älskar doften av rentvättade kläder så jag lider inte sådär jättemycket av oordningen. Imorgon kan jag hänga in allt och återgå till min normala ordning.

Mamma har sålt sin lägenhet i Karlstad nu, endlich! Så nu kan hon snart komma hem till Skåne igen och jag tar tacksamt emot hennes fina säng och coola köksstolar. Det ska nämligen fixas kök i jul. Mellandagarna är perfekt för sånt fix och trix. Åh mamms, kan inte sluta tänka på julklappen jag ska få av dig. Jag vill bara gråta så glad jag blev.
Fina fina mammi!

Hörs imorgon!

hejohåtevetvå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0