Vad vill ni veta?

Idag har jag inga roligheter på lager. Tyvärr. Det har inte hänt nåt särskilt roligt idag.. Men dagen har varit bra ändå. Har varit ensam på Supply halva dagen så jag har haft att göra på jobbet. Hade ett lite halvhard case med Örebro-varuhuset idag. Dem hade varit inne och pillat med parametrarna så det hade skapats en massa ordrar av en diskmaskin till dem. 70 pall (med 4 diskmaskiner på varje) hade lastats och skickats iväg. Men eftersom jag är ganska trixig av mig, samt har sjukligt bra kontakter på centrallagerna lyckades jag sätta stopp för leveransen. Chauffören fick helt enkelt köra tillbaka. Detta lär kosta en hel del för lilla Örebro. Ojojoj.

Juhupp, då är mammi på väg hem till Skåneland. Funderar lite på att åka ner till Österlen och hälsa på henne imorgon. Min kusin ska dit så då kan ju lika bra jag följa med. Jag måste vara hemma i tid på lörd för vi ska ju ut och slå klackarna i taket. Men jag lär ju vakna då mamms ska ha hantverkare i huset, halv 9 på morgonen. Normalt en lördagmorgon.

Här är kallt, jag är trött och jag måste verkligen se till att färga utväxten i håret. Uschamej, hårt liv!
Nu ska jag spana några avsnitt av SATC, sen blir det bädden. Myselipys!

pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0