Prison Break

Det är just var det är Prison-break. Ni tror väl inte att jag skulle sitta och kolla ner i skärmen om Prison Break rullade? Nej, nu är det paus så då passar jag på att skriva ett litet inlägg här. Jag är så glad att mitt favoritprogram börjat igen. Michael och Linc är dem snyggaste bröderna som vandrar i ett tv-program.. :) I'm in lööv!

Har mått halvkass hela dagen idag. Huvudvärk och hosta. Hostan leder till fruktansvärd, tryckande skallebank. Jag hostar så mycket att det var nära att jag åkte ut på soffan inatt. Fruktansvärt jobbigt. Jag pinade mig igenom jobbet, det var väl min vilja som fick mig att stanna kvar tills jag verkligen slutade. Efter jobbet tänkte jag skita i brandkåren och åka hem till sängen men ack nej.

Jag åkte upp till Berga för att lämna en massa papper som skulle delas ut till ungdomarna. När jag varit inne på stationen och kollat vårt brevfack vällde det in en massa goda och glada youngsters. Då fick Kisolajnen en helt ny obeskrivlig energi. Jag kände mig som Tarzan. Trots hosta och huvudvärk stannade jag kvar under hela övningen.
Idag var det min tur att ta hand om de nya ungdomarna som är helt underbara. Det ska tilläggas att jag äntligen lärt mig alla namnen och är superstolt! :) Sedan ska jag berätta att vi hade finfint besök idag av Helsingborgs brandchef, eller räddningschef som det nu så fint heter. Mr Jörgen Hallberg. Verkligen jättekul att han hälsade på, det gav verkligen oss ny energi och det känns fantastiskt bra att veta att man har bossen bakom sig!

Var hemma vid 21, duschade och räknade blåmärken.. Nu äntligen kan jag få slappna av, ligga i sängen och bara njuta av världens bästa tv-program! Back to Prison Break!

Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0