Perfecto

Perfekt, underbart och skönt att jag äntligen är färdig med mitt brandkårsarbete för idag. Ligger nerbäddad med datorn, min stora kärlek. Är fortfarande inte helt hundra klar med min förkylning, men det går framåt. Känner mig totally demolerad. Jäkla förkylning på halsen, samt blåmärken överallt. Jag ser verkligen ut som ett freak, ett riktigt missfoster.
Tur att det inte är någon som ser en. Har i alla fall duschat så jag luktar nog inte pyton i alla fall.

Blev så glad nu precis, en förälder till en av våra nya ungdomar på brandis ringde. Hon ville bara säga till mig att hennes son och dotter avgudar mig, samt att dem tyckte att jag var övningens höjdpunkt i måndags. Jag är nog en riktigt hejare på ungdomsverksamhet. Tycker att det är fantastiskt roligt så det värmde ju oerhört mycket att få höra! Fantastico!

Undrar om jag någon gång, under ett tidigare liv varit italienare? Älskar lägga till el innan alla ord och avsluta alla ord på bokstaven o. Moget, egentligen!

Snart helg igen, det tackar jag så hjärtligt för.

Nu ska jag se Oskyldigt dömd, nåt avsnitt av SATC, sen hosta mig till sömns.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0