Now I have to sleep.

Varför föddes jag till nattuggla? Fasiken också! Jag skulle ju vilja vara piggelin på morgonen. Tänk att bara vara skitpigg, trevlig, go och glad när klockan ringer 06:00! Tänk om man var så morgonpigg att man orkade promenixa en timme på morgonkvisten. Vad härligt, men det skulle ju aldrig inträffa i min värld. Nehej, mina kollegor är helt enkelt glada om jag dimper in före 8:30. Inte ofta men jag har bannemej varit duktig de senaste två veckorna! Alltid nåt..! :)

Sedan ska jag få be att tala om att jag är surig. Sur för att mitt internet och msn klabbar HELA tiden. Jag blir utloggad/ inloggad/utloggad/inloggad och jag som inte fattar ett skit när det gäller elektronik skulle helst tagit burken och kastat den i väggen. Men då hade väl någon skickat hit en ambulans och jag hade slutat på hispan.. Kanske inte sååå upphetsande. Men va fan...

Nu har jag iaf fått till grunden av nyhetsbrevet för el firebrigado. Nu ska det finslipas, läggas in bilder, sidhuvud osv.
Hm, låter nog som att jag är världsmästare på Word och jag fortsätter låta er tro det... :)

Måste sova nu för snart ska det jobbas! Jihuu!

hadetförjäklabradäruteistoravidavärlden.sovgott.pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0