Mer helg åt folket!

Allstå vad skönt det är med helg. Ingen stress, ingen jäkt, man bara är!

Nu har jag varit lite dålig på att skriva här igen men det har hänt så mycket skoj att jag faktiskt inte hunnit. Nu är jag på banan igen så ni behöver inte vara oroliga. Om ni nu någonsin var det...? :)

Hade en otippat rolig fredag. 3 flaskor vin och roligt sällskap. Rövin är inte bra alltså och jag tokade till det som vanligt. Det jäkla vinet gick rakt upp i huvudet så jag somnade visst på toaletten. Typiskt mig. Sedan råkade jag smälla till ett vinglas ute på balkongen och fick rödvin i hela stolen och på min ljusa stolsdyna. Hade jag varit nykter hade jag börjat gråta men Vanish löser allt... Vanish är för mig som droger för narkomaner. Jag tror att jag bränner en flarra Vanish i veckan, vad tyder det på? Att jag och mina kompisar är jävligt klantiga? :)

Var iaf sjukt trött på lördagen och hade en skitjobbig huvudvärk. Sov från och till hela dagen. Sedan var det bara att fixa till sig igen och dra ner på stan. Skulle ju ut med UBK. Det var trevligt men det var synd att vi endast blev 6 personer när vi är så många fler. Vi fick god mat i alla fall. Kvällen i övrigt var sådär kul, jag var på bra humör men väldigt trött. Kände inte alls för att dansa. Inte ett dugg. Kände inte för att dricka heller, var bara såå trött. Fick i alla fall en hel del goda skratt. Henrik och Mackan är så roliga på dansgolvet. Pelikanbröderna.. :) Förresten, tack för sms:en td! :)

Juhupp, då var det söndag igen. Karolines ångestdag. Jag avskyr söndagar för då har man tid att tänka och analysera. Inte bra, inte bra. Ska iaf på utflykt med moster, hennes man och min kusin. Vi ska åka ner till mamms och Julia för att titta på en häst åt Julia. Perfekt utflykt idag tycker jag. Inget jobbigt utan man kan bara hålla sig sådär lite fint i bakgrunden! :)

Kvällen är iaf säkrad med en kul film, Se upp för dårarna går ikväll på TV. Superskoj.. Någon som vill se den med mig?

Take care out there!

hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0