Lunch = impulsshopping

Otroligt underbar dag, synd bara att det regnar. Blev genomblöt bara jag gick över parkeringen till Väla. Längtar efter varmare breddgrader nu! Snart är det dags, Thailand here I come.

Det är farligt att jobba sidan om ett av Sveriges största shoppingcentrum vill jag lova. Skulle bara in och kolla en grej men köpte ett par byxor. Livsfarligt. Faktum är att jag är kär i den modellen så det kan nog bli kanon...

Kan folk sluta att tuta i cykeltutan. En kille på finas fyller år och man har hängt upp en tuta på väggen och en stor skylt där det står just TUUUUTA! Tro fan att folk tutar men jag börjar bli grymt trött på det ljudet nu! Buuh!

Ikväll ska jag och M gå till Evil Twins (heter det så?) och kolla vad våra tatueringar kommer att kosta, samt när vi kan få tid. Spännande. Jag ska ju göra en tattoo till minne av lillebror! Beautiful!

Back to the reality!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0