Lördagsutflykt

Då var man nyss hemkommen från en liten utflykt med M. Jättemysigt, som vanligt. Var hos pappa och lämnade en väska jag lånat för längesedan. Det kändes jättekonstigt, men sånt är livet.

Har varit på Maxi och handlat, ikväll vankas det thai-mat, smarrigt. Sedan köpte jag lite liljor,min favoritblomma. Älskar att ha snittblommor hemma, helst överallt! Så tjusigt!

Nu ska jag hoppa in i showern, kvällsförberedningen kan börja!


Bjussar på 2 bilder tagna för några veckor sedan då jag och M var på fest hos N.. :)

    
En väldigt glad Karoline. Men det är jag väl allt som oftast. Eller? :)
Liiiite störigt att mitt hår vågat till sig i luggen.. Men vafan!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0