Jag svarar igen..

Sånt här var ju skojigt! :)

Jag:
Vad heter du? Emma-Karoline (Karoline)
Vad skulle du vilja heta om du själv fick bestämma? Trivs ganska bra med Karoline..
Vilket namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Johanna eller Karolina.
Vilket stjärntecken är du? Skytt - djurisk med pil och båge helt enkelt.
Var bor du? Helsingborg, sundets pärla!
Har du bott utomlands? Kändes lite som det när jag spenderade en hel del tid i Tunisien. :) Däremot skulle jag vilja bo i något varmt och exotiskt land.
Hur många gånger har du flyttat? 4 gånger, var på väg och köra en 5:e omgång i juni.
Var skulle du vilja bo? I en bungalow på en egen ö i Thailand.
Vilken klass går du i? Klass? Haha! Usch, jag börjar bli gammal...
Vad vill du bli när du blir vuxen? Porrstjärna. Haha! Nej men det är hemligt actually.

Utseende:
Hur lång är du?
168 cm kort.
Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt med guldslingor. Axellångt uppklippt.
Ögonfärg? Det beror på humör och färgen på kläderna. Jo, det är faktiskt sant! Pendlar mellan blå, grå och grön.
Mest nöjd med? Håret, I just love it!
Minst nöjd med? Mycket! Har för stora bröst, för stor mage, för breda höfter, för stora lår, krokiga tår, för korta fingrar.. Ska jag fortsätta? Haha! Men jag tycker om mig själv ändå..
Skostorlek? 39.
Glasögon? Jepp, på jobbet. Bruna Gucci.
Har du piercingar/tatueringar? Piercing i tunga och öron. Vill ha en massa tattos.

Favoriter:
Filmer?
Efter bröllopet, Sex and the City, Mamma Mia. Ja det finns hur många bra som helst!
Låtar? Allt som är schlager, ABBA, gammalt och soul.
Årstid? Helt klart sommaren!
Mat/dryck? Tacos och öl. Pepsi max och vatten är också favoriter!
Djur? Häst och hund. Delfiner och apor är också lovely.
Färg? Vitt och svart. Tråkiga Karoline. Men nu har jag också blivit lite kär i petrol och lila.
Parfym? Laura Biagotti, definitivt Kiso-doften.
Tv-program? Top Model, Prison Break, Roomservice, Idol och Desperate Housewifes.
Ämne i skolan? När jag gick på gymnasiet så var ambulanssjukvården roligast!
Sysselsättning? UBK, shopping, tv-tittande, blogga, spela tetris eller betapet, samt rulla runt i sängen! ;)

Kläder:
Vad använder du just nu för jacka?
Min svarta trench, min korta beiga jacka eller min bruna skinnjacka.
Vad använder du just nu för skor? Converse, svarta eller bruna stövlar.
Favoritfärg på kläder? Svart och lila.
Favoritmaterial på kläder? Spelar ingen roll så länge det inte är varmt eller kliar.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nån snygg svart klänning, nya svarta och bruna ridstövlar. En svart skinnjacka, en massa fina undies och massor av fina sköna knästrumpor.
Favoritaffärer? Indiska, Gina, HoM, MQ, Sisters och Spirit.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? På tok för mycket... :/

Blandat:
Vad heter din morfar?
Bo, men han är i himmeln. Min extramorfar heter Lars.
Vad har du i din:
jackficka? En bajspåse sedan A fanns. Jag kan bara inte kasta den...
väska? kalender, läppglans, smink, plånka, tuggummi, handkräm, klämmor, husnycklar och bilnycklar.
Vad är du beroende av? Snus, läppglans och Pepsi max.
Vilket land kommer du ifrån? Sweden.
Vilken sorts lipsyl använder du? Fösvarets hudsalva. Porrigt...
Vad tror du på? Ett liv efter detta.
Vad köpte du senast? Hårspray, hårolja och tandkräm.
Har du nåt husdjur? Nu börjar jag gråta.

Jag och gråten hoppar in och duschar nu. Ska på barnkalas. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0