Halloween Karoline..

Det rimmar ju faktiskt. Inte när man läser det men när man uttalar det. Erkänn att du sitter och säger Halloween Karoline för dig själv nu..!? :)

Mm, halloweenhelgen är kommen. Faktum är att jag idag varit på minneslunden och satt blommor hos min älskade lillebror. Jag tände också ljus för både K och A. Kändes jättebra och det var så fint på minneslunden! Jättemycket blommor och ljus. Underbart vackert!

Det har summa summarum varit en kanondag idag. Bra på jobbet och så hann jag med lite shopping. En BH, trosor, nattlinne och en klänning slog jag till på. Ska ta och testa allt och se om det verkligen är kärlek. Kul är det i alla fall med lite nya things i garderoben.

Mysig hemmakväll ikväll. Har donat lite här och borde väl egentligen börja packa. Imorgon åker vi ju till mammis hus på Österlen. Det tråkiga är bara att när jag pratade med td förut lät han inte alls fit for fight. Han hade ont i magen och mådde illa. Hoppas verkligen inte att han blir sjuk nu när vi äntligen har planer att göra utanför våra stängda lägenhetsdörrar! :) Mm, vi får väl se imorgon!

Nu ska det teve-tittas och sedan nannas. Det lär (förhoppningsvis) bli en otroligt lång dag imorgon!

Ich will bald wieder schreibe und Sie glücklich machen... Var det rätt då? :)

Auf Wiedersehen!
Küss Küss

Kommentarer
Postat av: sabina

vi måste ses snart, jätte länge sen nu känns det som ! dumt att jag jobbar massa kvällar och sånt ju.. men ring när du är hemma på söndag (: pusspuss <3

2008-11-01 @ 00:01:46
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0