Fuck the dentist...

Åh vad kaxig jag lät där. Egentligen är jag en jävla mes för jag är livrädd för tandläkaren. LIVRÄDD! Ska dit imorgon 13.45, tänk på mig då för allt i världen. Jag ser mig själv som Mr.Bean, ni vet det avsnittet då han är hos tandläkaren. Han var ju iofs inte rädd men det är jag. Jag kommer nog i all förvirring och rädsla sätta en spruta i gadd-doktorns ben precis som Bean. Det är inte så att jag behövt genomlida något jobbigt när jag varit där, rädslan är nog bara en fix idé. Jag har inte haft ett endaste hål, någonsin.

Hur ska jag göra imorgon då? Ska jag åka ner till mammi på Österlen eller ska jag bara sitta här i min ensamhet? Tur jag har datorn - min kontakt med verkligheten. Haha! Det låter nog som att jag är världens mest osociala person men så är inte fallet. Jag är nog fanimej översocial, på gott och ont. Men är det lönt att sätta sig i bilen i 3 timmar (fram och tillbaka) för att spendera en natt i huset? Iofs får jag träffa mamms och det hade ju varit riktigt skoj. Det blir ju inte så ofta nu sedan hon blev varmlänning. Men nu flyttar hon snart hem igen och tack gode gud för det!

Vet ni vad som precis gjorde mig dunderglad? Så glad att jag började hoppa och dansa (typ!)? Prison Break börjar igen den 20/10. Åh som jag längtat efter det. Det är definitivt ett av mina favvoprogram. Amen!

Nej nu ska jag prata lite till med min nyfunna (stavas det så?) kompis och sedan är det bingen som gäller.

hejochhå!

         
En koncentrerad Karoline. Satan i gatan        Hej och välkommen till salong Karoline. Här
vilken stor näsa jag har. Kanske skulle          plattas det hår på mammi. Dessa bilderna har
man lägga sig under kniven ändå, bla            Sabina tagit i somras när vi skulle på Skånetur 
för den sakens skull.. Hahaha!                         och jag kan lova er att hon haft snyggare objekt.
I really am the ugly one.. Just take it!               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0