Fuck it..

..fuck him, fuck everything.

Så känner jag just nu. Är inte alls på humör. Har mått som en åsnebajs hela dagen. Huvudvärk, hosta och ledvärk är INTE skoj överhuvudtaget. Inte överhuvudtaget. Inte överhuvudtaget. Inte överhuvudtaget... Funderade imorse på om jag skulle stanna hemma från jobbet men vi har redan så många sjuka där. Stannar jag också hemma, fallerar allt då? Det är väl dem tankarna som snurrar i planeten innan man fattar beslutet att bege sig iväg till jobbet även om man mår skit.
Ovanpå allt jobbade jag över, vad tyder det på? Att man är gift med IKEA och inte har något annat liv. Hm, kanske.

Jag behöver min dos av td känner jag. Varför finns han inte här när man behöver honom? Det är det jag säger; fuck! Ingenting går någonsin som man tänkt sig. I alla fall inte idag. Skitdag summerar jag!

Desperate på televisionen idag, tack gode gud för det. Sjukt tråkigt att se det själv bara. Men man får väl sitta här och skratta för sig själv som ett annat mongo. Snacka om att jag är positiv idag.. Å fräsch.. Hostade precis ner hela skärmen.
MYYYYS!

Jag som skulle hälsat på Frida och valpisen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0