Fortfarande synd om mig..

Det är det verkligen. Jag mår som en skiiiiiiit. Jävla skit. Jag vill inte vara sjuk. Jag vill vara frisk, glad och kry. Jag vill kunna hoppa runt som en groda, skratta galet och tycka att allt är bra. Det är ju inte bra alls och jag är arg.

Nu är det desperate. Det är ju kul i alla fall. Kul att nåt är kul.

Ser fram emot helgen. På lördag ska det teambuildas på brandkåren och på söndag ska jag och M åka till Nova. Vad händer på fredag då? TD? Vad sägs om en ny runda singstar tede? Jag vill ha revansch. :) Kom hit, krama mig och säg att du tycker om mig.

Psyko-reklamer på tv. Sjukt att dem får lov att visa sådan skit överhuvudtaget.

JAG VILL BLI FRISK! HJÄLP MIG! Hostskit!

kram.

Kommentarer
Postat av: sabina

nääääär ska vi hitta på något ? (: kan du åka till stugan och mysa med mig och din mamma helgen vecka 46 ? ;D puuuuusss <3

2008-10-21 @ 22:00:03
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0