du är ju kass..

..fick man precis höra.. Fy faaaan! :) Trivsamt att höra att man är kass. Förklaringen var ju också den bästa.. Bara för att jag endast druckit ett glas vin idag. Haha! M&M ni är sååå söta! Det roliga är att jag inte ens druckit ett glas, jag har bara smuttat. Vinet var ju inte ens gott. Det funkar bara inte att dricka räligt vin. Åh, jag som ville ha en dricka-vin-för-sig-själv-mysig-fredag. Men inte då.

Idol-kväll ikväll. Trivsamt men ensamt. Antar att jag snart får ge mig ut i natten för att köra td hem. Han har varit ute på galej obviously. Han är både rolig och jobbig när han är full. Men det är ju skitsamma när man bara ska köra honom. :) Jag behöver inte tänka så jävla mycket. Måste sluta med mina tänkerier.

Sabina, du fattar inte hur mycket jag älskar dig. Du är mitt allt, en lillasyster. Du betyder så mycket för mig. Glöm aldrig det. Jag skulle inte klarat mig utan dig. Du ska finnas i mitt liv för alltid. Mitt lilla lilla hjärta!

NU: SATC, SEN: SOVA!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0