Bloggeliblogg

Åh vad jag saknat dig min lilla blogg. Saknat dig så mycket att det värker i mig. Jag älskar dig så mycket, du betyder allt för mig. Utan dig är jag ingenting. Haha! Näe, riktigt så illa är det kanske inte men jag får erkänna att jag fanimej blivit bloggberoende. Igår skrev jag ingenting, om jag inte minns helt fel. Uselt, det är nästan så jag får panik av tanken på att jag skiter i att skriva. Hm, borde kanske söka för detta? :)

Löning idag innebar 3 nya tröjor, en från Indiska som jag blev särskilt förtjust i.

Host host, ska jag aldrig bli frisk? Höll på att åka av bingen inatt, stackars tede! Stackars mig!

Youbekey (UBK) imorgon, ser fram emot det! Jihooo!

Klockan är nu 13:24, bara några timmar kvar. Stå ut Kiso, stå ut!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0