Ärdukärimigännu...

...? Vill bara veta! Det känns som att du är det men jag måste ändå få veta! Do you still love me?

SORRY, nu har jag varit en dålig bloggerska igen. Fy skäms! Men denna helgen har det gått i ett. Jag har typ inte haft en lugn stund för mig själv. Bara igår på dagen, men då sussade jag sött. I fredags pimplades det vin och käkades thaimat med td. Jättemyspys! I lördags hade vi en mysförmiddag innan jag var tvungen att sticka till el firebrigado. Det vankades ju teambuilding med ungdomarna. Verkligen jätteskoj och jag fick mig en hel del glada skratt. Min hosta är på väg bort och det tackar man för, sååå hjärtligt! Det är nog tack vare att jag är sjukt duktig (för en gång skull) på att ta mina hosttabletter. Kan också bero på att td är så snäll och påminner förvirrade Karoline. För förvirrad, det är jag! I alla fall, efter en hel dag med tjo och tjimm så var det sovetajm. När man sedan äntligen somnat efter nästan kvävts ihjäl av mina hostattacker så går fanimej larmet på brandstationen. "Nivå 1 Larm - Ja, Berga då var det larm på Dalhemsvägen, trafikolycka". Hmm, kul..! Alla ungdomarna vaknade och det var bara för alla att försöka somna om. Det är faktiskt ett litet minus när man bor på en brandstation, man är aldrig garanterad att få sova en hel natt...

När jag sedan kom hem vid 11-tiden igår så var jag så sjukt trött att jag stupade i säng. Fy bubblan! Vaknade vid 16, duschade och donade för att sedan sticka till td och äta en fantastisk bit mat. Någon kycklinghistoria med ris. Mums! Sedan satt vi som två pensionärer tätt ihoptryckta i soffan och kollade på Singing Bee, Ensam mamma söker och 40 year old virgin (heter den så??). Spännande va? :)

Idag var jag på jobbet innan 8, det ni! Jag är sjukligt stolt över mig själv..! Har haft en bra dag på jobbet idag även om halva dagen bestod av möte. Sådär trivsamt. Vi fick i alla fall reda på var vi ska vara när vi ska ha våra Logistikagar. Vi ska vara på Torekovs hotell och spa. Fy för tusan. Ingvar öppnar plånkan... :)

Nu är jag jättetrötter men kan absolut inte sova mig än. Det är ju för bövelen Prison Break idag! Nu ska jag gå och prova mina nya fina kläder som jag köpt! Oj, höll på att glömma gratulera min älskade söta Amanda på hennes stora dag. GRATTIS hjärtat!

pusselipuss

Kommentarer
Postat av: sabina

du har glömt gratta mig på min namnsdag !!! ;D haha.. looovetoyou!

2008-10-27 @ 23:19:29
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0