Är jag en förlorare?

Mmm, i singstar kanske, eller hur Du!? :)

Annars ser jag mig själv som en vinnare, delvis i alla fall. En vinnare på de viktigaste sakerna. Jag lever, andas och mår relativt bra. Förutom att jag varit råsjuk i några dagar. Hallå migrän/kräksjukan. Men nu är jag på G igen och hostan är nääästan borta. Halleluja!

Jag fick som jag ville när det gäller td (tror jag), frågan är nu bara vad fan jag vill. Jag är såå omständig och velig. Blir tokig på mig själv. Vimsepimse Karoline! :) Vi ska i alla fall åka iväg i helgen så vi får väl se hur det går. Han lät i alla fall glad och det verkar som att han ser fram emot det. Det bli årets prövning att åka iväg, vi 2.

Imorgon kommer min älskade Pia tillbaka till jobbet. Äntligen. Har längtat som en galning efter henne! Appropå jobb borde jag skriva min ansökan till aspiranten. Sista ansökningsdag på fredag men vad tusan vill JAG? Är jag redo för denna utmaning? Pallar mitt psyke? Hm, får väl börja slipa och sedan sätta mig med bossen imorgon och finslipa..

Vad vill jag mer berätta? Borde ha massor att berätta eftersom jag inte skrivit på några dagar men sen å andra sidan så har jag ju mest legat i sängen.. Så det är ju inte så väldans mycket jag har att dela med mig av.

Hoffentlich zu Morgen Ich habe mehr zu schreiben! Uh, Ich liebe Deutsch, oder nicht.. :)

Kuss!

Kommentarer
Postat av: D

Du har piskat mig i sing star iaf... :(

2008-11-01 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0