Tisdag - ingen hit

Fy fan säger jag bara. Ingen bra dag alls idag. Är inte alls på humör men kan ändå bara skratta åt eländet. Vad annars ska/kan man göra? Ingenting funkar här på jobbet, systemmässigt. Alla jävla system ligger nere och hur lätt är det då att göra sitt jobb. Visst, jag kan göra andra saker men vad gör jag när varuhusen ringer? Difficult..!

Inte ett ljud från td. Är det nu han tagit ställning? Vad är resultatet? Tell me...!

Brandis igår, trevligt att ALLA ledarna var på plats för en gång skull. Det innebar att jag och Erica hade tid till att storstäda i vår lilla vrå. Det parades ihop handskar, sorterades tvätt, rensades, veks kläder osv. Det blev sååå fint. Nu ska vi bara se till att hålla ordningen. Det slutade med att vi hade lektion med ungdomarna i hur man hänger upp ett larmställ. Nu är det hårda bud i mellerud!

Btw så kom jag vidare till uttagningsdagarna för chefsutbildningen. Tydligen är det bara 12 platser och jäääkligt många sökande så jag förväntar mig INGENTING... Hmm, nervöst!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0