Nu får det räcka!

Har vaknat på helt fel sida idag. Egentligen borde jag bara gå och lägga mig igen och kanske, kanske vakna upp glad!? Frågan är bara om jag kan få vara glad? Är det inte den ena som gör mig ledsen och arg så är det den andra. Det finns dem som inte är så imponerade av mitt killval (eller borde jag skriva mansval? Eller varför inte gubbval..). Faktum är att om ni vill finnas i mitt liv så måste ni göra ett val, vill ni finnas i mitt liv eller inte? Förmodligen kommer jag aldrig att ändra mig, jag kommer nog alltid falla för äldre män. Jag kan inte ändra på mig för att någon annan vill det, jag måste få bestämma själv och lita på mina känslor. En uppmaning till er alla som inte kan gilla läget, jag får be er att ta avstånd för jag trycks rakt ner under ytan (utan att ni själva kanske inser det). Visst, han har inte själv varit guds bästa. Verkligen inte. Han har sårat mig många gånger redan. Men egentligen handlar det inte om honom utan om mig och mina val. Kanske handlar det till och med om er? Avundsjuka? Att det är konstigt att se mig med en äldre man? Kanske tycker ni till och med att det är äckligt. Kanske kanske kanske blir det så att vi en dag bor tilllsammans, då måste ni acceptera den personen jag lever tillsammans med. Det finns inga andra val. Det jag egentligen vill säga är att jag behöver er alla men jag behöver inte er om ni ska kolla snett på mig (eller honom). Jag är så jävla stolt över vad jag lyckats med i mitt liv efter allt som hänt mig. Jag är också så jävla stolt över mig själv att jag lyckats åsidosätta mina krav på val av killar. Visst har jag en idealman men honom kommer jag aldrig träffa. För mig är det viktigaste att personen jag träffar är rolig, trevlig och att jag känner honom. Jag vill inte ha något ytligt, något som bara är snyggt på utsidan. Jag tänker fortsätta leva för dagen och bara flyta med. Kanske blir detta jättebra, kanske inte. Vill ni vara med och följa mig på denna resan? Ta då er en tankeställare och fundera över om ni vill göra det eller om ni känner att ni måste göra det. För det är fan skillnad! Tack för att ni som verkligen stöttar mig och kämpar för att stötta mig finns!

Var på Lagerhaus igår, tack gode gud som släppte ner bomben med LH i HBG! Jag bara älskar den affären!
Singstarkväll med M och Sabina igår. Tack mitt lilla Sabinahjärta för ABBA singstar. Fick det av henne i födelsedagspresent. Underbart! Tack också för all hjälp med mitt hår som faktiskt blev skitbra!

Snart åker du till Asien Sabina. Min lilla syster ska ut i stora, vida världen! Jag kommer sakna ihjäl mig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Puss puss!

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0