Hjärnsläpp

Hjärnsläpp och trötthet, fin kombination. Jag har ingen kontroll vilket jag avskyr. Jag är trött men kan inte sova och det stör mig. Vad ska jag göra? Har någon nåt klokt råd att komma med?

Funderar mycket just nu. Över livet, det som hänt och framtiden. Vad ska det bli av mig egentligen? Jag kommer att växa fast här i min lilla lägenhet och det skrämmer mig. Samtidigt som jag trivs superbra. Hm, jag vet varken ut eller in.

Är jag på väg mot en deppig period nu? Känns så i lilltårna. Vad tusan ska jag göra för att se till att inte hamna i deppträsket? Jag hoppas verkligen att jag har fel. Har varken tid eller lust att vara ledsen och arg. Förhoppningsvis är det bara idag som livet suger.

Jag har inte något kul att se fram emot denna veckan. Det enda planerade är en ofrivillig tur till Torekovs spa med jobbet. Men vad händer i helgen? Funderar på att fråga grabbsen om vi ska ta en sväng på stan. Vi får väl se!

Nu ska jag göra vad jag kan för att sova. Pallar inte trycket på jobbet annars. Hade känts bättre att ha td sidan om. Men man kan inte alltid få som man vill. Bollen är hos dig nu hjärtat. Vill du ha mig? Eller vill du inte ha mig? Jag är nog ganska säker på hur jag vill ha det i alla fall..

sov gott. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0