Allt bra märkligt..

..hur mycket man kan sakna någon.

Jag saknar min lillebror ofantligt mycket. Den saknaden går inte att beskriva. Den är ofattbar och kommer över mig hela tiden. Har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar honom. Han var mitt allt!

Jag saknar min hund Alice, min vackra lilla sockertopp. Det fanns ingen så rolig, söt och trogen som henne.

Jag saknar Magnus som försvann(!) från jordelivet, helt spårlöst för snart två år sedan. En helt underbar människa & vän.

Jag saknar M nu när hon inte är på jobbet. Jag har otroligt bra kollegor men det är tomt utan min rödtopp! :)

Jag saknar Gustav, min gulliga smålänning.

Jag saknar Caroline med C, vi sa ju att vi skulle hålla kontakten nu stumpan. Jag ringer en dag!

Jag saknar Bällis, tråkigt att du dumpat IKEA för Stadium. Ingen som ringer så som du gjorde.

Faktum är att jag också saknar p en hel del. Trots allt. Kött och blod väger tungt!

Det finns med ALL säkerhet fler jag saknar. Jo det är klart jag gör men dessa poppade upp i min hjärna just nu!


Desperate next... Sen bädden, ska ha besök från IKEA Danmark imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: C

saknar dej med min stumpa!! vi rings nån dag o gör nåt skoj! o jag vet att P saknar dej med. du har många runt om som älskar dej, bara så du vet <3 puss/c med c

2008-11-12 @ 10:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0