Nyårsplaner

Så ja, då var julen över. Bara nyår kvar. Hoppas på att 2009 blir ett bra år då varken 2007 eller 2008 varit särskilt skojiga. Firade jul hemma hos moster. Lugnt och skönt. Sedan var vi hemma hos td på juldagen där vi hade stor fest och jag fick träffa hans barn för första gången. Det var lite spänt men det gick bra, dem båda två verkar vara helt underbara kids! Förresten så måste jag berätta vad jag fick i julklapp så här kommer en liten lista:
* Thailandsresan
* En vit BH
* Mamma Mia-filmen
* Pengar & Bath
* Huvudmassage makapär
* Ugnsform
* Bok
* Krämer från Victorias secret
* Strumpor

Första dagen på jobbet idag sedan lilljulafton. Känns sådär. Har i alla fall meckat med nyår nu. Jag och td checkar in på Grand Hotel klockan 14 på nyårsafton. Där ska det drickas champagne och fixas inför kvällen. Dubbelrum med 2 rum bokat. Sedan är det välkomsdrink innan maten i pianobaren, därefter ska vi avnjuta en 4-rätters middag! Därefter lär vi kolla fyrverkerierna uppe från Kärnan. Det är så härligt att stå där uppe och kolla ut över Helsingborg och Danmark. Kvällen avslutas antingen på nattklubb eller på hotellrummet. Innan vi sedan checkar ut på nyårsdagen ska vi äta en smarrig hotellfrukostbuffé! Gus så härligt det ska bli. Jag riktigt lääängtar! :)

Blir ni avundsjuka? :)


Nej, åter till jobbet!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0