Lugna gatan

Det var bannemej en lugn helg för Kisos del. Jag har ju redan berättat lite vad jag gjort men jag har ju inte berättat om igår. Igår var det söndag vilket är min ångestdag. Tycker inte alls om söndagar. Jag tvättade och städade hela dagen så nu har jag fint hemma ska jag be om att få tala om. På kvällen sen var jag och td hundvakter till en liten söt valpis. Vi käkade sedan spagetti & köttfärssås, drack vin och kollade Wallander. Det var Hemligheten som visades igår och som vanligt bölade jag. Jag gör visst alltid det när jag ser den filmen. Jättesorglig ju! Tänker en massa på Krisse när jag ser den. Hela Tds bröst var helt blött efter alla mina tårar. Buuuh!

Nu sitter jag på jobbet, vi ska snart sticka till Fleninge Gästis och tacka av en kollega som ska sluta hos oss. Maten vi beställt är väl ingen höjdare men vad gör man? Bara att gilla läget. Många sjuka här också så det är väl dags för mig att börja ta tag i saker och ting...

Avslutning på UBK ikväll. Kul!

hörs.

Ps. jag har ingen känsla för att skriva längre märker jag. Skriver ytligt och dåligt. Hoppas verkligen jag får tillbaka intresset och känslan. Just nu känner jag mig idéfattig. Tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0