Lillejulis

Då var det dan före dopparedan. Här trodde man att man skulle få en lugn och fin morgon så här dagen före julafton. Men ikke! Tds telefon har gått i ett. Nåt jävla brandlarm hade gått på hans jobb och då måste tårtan rycka in och styra upp läget. Men alltså, han den där väktaren som ringer (han har ringt förut) låter som om han är 18 år och att det går för honom varenda gång det händer något. Man kan nästan höra hans hjärtslag, så stirrig blir han. Lille pojk! :)

Jaha, då var det julafton imorgon, mys. God mat, dryck och kul sällskap. Mindre skoj att vara utan Td bara, men vi ses ju på juldagen då jag ska träffa hans barn för första gången. Huh, hemska tanke! Jag är rent ut sagt skitnervös! Det vankas nämligen stort galej hemma hos td och han pratar om det som om vi är sambos och ska ha festen tillsammans. Hm, jag som inte känner en kotte. Tur jag har träffat några innan iaf.

Ikväll ska jag umgås med min mutti, ska försöka övertala henne om att käka tacos eller kinamat ikväll för det är jag så sjukt sugen på. Ska faktiskt slå henne en signal nu och kolla läget. Jepp!

vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0