Hipp Hipp Hurra!

För mig.. Fyllde ju minsann år i fredags. Fick en massa fina presenter! Tack alla söta och snälla människor! Sedan var det ju personalfest på kvällen. Sådär kul. Avslutade kvällen tillsammans med min td!

Sedan var det ju släktträffar som gällde på lördagen. Gick bättre än förväntat måste jag säga. Först hade vi släktkalas-lunch hemma hos mig och sedan var vi hembjudna till tds syster på galej. Ja, det gick strålande och jag är jätteglad! Nu blir tydligen nästa projekt att träffa barnen. Det är väl då man får den riktiga domen. Men det är bara att ta det som det kommer. Hoppas att dem tycker om mig iaf! Får erkänna att jag är sjukligt nervös! Halleluja!

Söndagen sedan började med en långpromenix hem till mig där vi åt en smarrig och lyxig frulle. Sedan var det vila som gällde. Söndagen är som bekant stora vilodagen och td var iväg och kollade sonen. Sedan avslutades helgen hemma hos td med pastasallad och Wallander i sängen. Underbart skönt. Dock var det inte lika skoj när jag absolut inte kunde somna. Tror jag låg och vände och vred på mig i 3 timmar innan jag somnade. Td är superförkyld så han snarkade skyhögt! :) Lilla vännen! Min pluttis! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Nej, lite jobb nu sen möte.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0