Full som en gurka

Huuh vad packad jag blev igår. Det var ju inte riktigt tanken men så blev det. I väntan på td så hann jag med 2 öl, sen delade vi på en flaska rödtjut till maten. Sedan spelade vi kort på ett väldigt annorlunda sätt och det var väl då det gick utför. Jag bblev askalas. Tror jag somnade klockan 22. Kul en fredag..

Idag ska det i alla fall ut och sviras. Först ska vi äta på restaurang. Myselipys! Sedan kommer Anders ner till stan för att möta upp oss och spendera kvällen i vårt sällskap. Kan nog bli skoj men vad fasiken ska jag ha på  mig? Mitt ständiga problem. Usch, dagens i-landsproblem... Fi for faen!

Nu ska jag plingelinga till min lilla älskling.

Sabina, nu är du dålig på att uppdatera.. Bättring tack! :) Saknar ju dig min lilla syster! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0