Brandsta City Släckers...

...stödhandlar tallrikar på IKEA. En rubrik som hade passat Se&Hör, eller? Haha! Nej men jag kan avslöja att jag precis snackat med en av grabbarna (ja, man känner ju dem - coolt va??? haha). Han handlade tallrikar för nyår. Härligt att se! Det behöver vi på IKEA. Många bäckar små och nu i finanskristider så behöver vi stödköpen! Det är satellit artiklar vi tjänar på nu. Förstod ni något av det? IKEA-språk...

Nyår imorgon och min bil har gått sönder. Sticker till Thailand om 2 veckor och inser att en söndrig bil är det sista jag behöver. Förhoppningsvis har min älskade älskling lyckats fixa problemen. Hm, om några timmar checkar vi in på Grand Hotel, kan det bli bättre?? Har nu varit inne och köpt vin och champagne. Varför är man alltid ute i sista sekund? Jävla massa folk på systemet och milslånga köer. Fy fan!

nej, jobb en timme till.. Sedan ska det ätas thaimat och drickas vin... tjing tjong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0