Blocket.se

Hallåja!
Nu ska jag berätta något som i mina ögon är galet. Jag lade ut mina köksstolar (och en golvlampa) på blocket igår. Fick ett svar via mail idag av en kärring som var intresserad av stolarna. Men vet ni vad idioten frågade? Kan man få hem-leverans? Hallå, det är inget jävla företag som säljer. Jag är ju för fan privatperson men visst ska jag fixa hemleverans gumman lilla. Hmm, ibland undrar jag hur folk tänker eller om dem tänker överhuvudtaget...? Man börjar ju undra!

Det är inte så att Du behöver nya köksstolar eller en ny golvlampa? :)


Idag kommer mina nya sängar och mina NYA köksstolar MED hemleverans men det har vi fan fått betala för också.. Så det så!


Förresten, var det någon som kände av skakningarna imorse? Jag är lite sur för jag missade det.. Fan fan fan. Har ju nu fått höra att detta är sånt som bara händer var 100:e år. Om 100 år skulle jag varit 124 år och lever jag då, vilket jag vet att jag inte gör eftersom jag inte kommer bli så gammal, så skulle jag nog inte fattat det ändå, eller så hade jag väl helt enkelt trillat av pinnen av rädsla. Huh, vilken lång mening.. Om sånt som jag egentligen inte behöver spekulera i, men irriterande är det iaf!

Nu ska jag ringa min älsk!

pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0