Sjuk och jäklig..

Synd om mig är vad det är. Har så ont i halsen, tänderna(!) och öronen. För detta gråtes en skvätt! Jag skulle egentligen åkt iväg idag med brandkåren. Det skulle vankats styrelsemöte på Sverigenivå, öl, mat, gott sällskap och utvecklings-konferens. Men icke för Kisos del, no no. Hon får stanna hemma i sängen. Så jävla boring. Tur att jag kunde aspiranta mig igår iaf. Så bra utbildningen jag går via IKEA är. Igår snackade vi feedback, konflikthantering och utvecklingssamtal. Så nu vet jag allt om det. Är kär i min aspirantgrupp. Alla är HELT fantastiska. Vi är olika, har olika bakgrunder men vi funkar så bra tillsammans.. Kuligt!

Nej, nu ska jag gråta vidare över mina krämpor.

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0