Värsta pådraget

Hallå blåljus!
Var sen som tusan till jobbet imorse och när jag skulle köra ut från Stenbocksgatan tror ni då inte att hela jävla gatan var avspärrad. Där stod poliserna i givakt, klädda i skottsäkra västar. Jaha, vad hade nu hänt? Det var bara att ta en annan väg och tror ni då inte att där också var avspärrat? Hela brandkåren var ju där också.. Jag trodde minst det var en bomb som blivit utplacerad. Herregud alltså! Jaja, efter lite vinkade till brandmännen så fick jag köra runt halva stan för att överhuvudtaget komma på rätt spår ut till Ajkia! Kunde ju inte låta bli att läsa HD det första jag gjorde när jag kom till jobbet. En förvirrad man hade stått och fäktat med en kniv på balkongen och sedan även tagit sig in till en granne och börjat veva där. Man fick tom skicka efter en förhandlare från Malmö, då är det bannemej illa. Jaja, psykot blev gripen till slut iaf och jag kan sova lugnt inatt.. Var är samhället på väg och ändå bor man i ett av de bättre områdena av Helsingborg. S-C-A-R-Y!

Svullnaden i fejjan hade gått ner en del idag iaf så jag behövde inte se ut som en fotboll på jobbet.. Bara en handboll men det fick gå. När vi ändå snackar jobb så vill jag bara säga guuuuud så mycket jag haft att göra idag, har ju knappt hunnit med mina egna bäbis-avdelningar.. Ojojoj! Btw så fick jag iaf en helt fantastisk lunch med M&M på Big Buddha. Det är ju inte varje dag man åker till stan och lunchar. Men faktum är att välas mat, IKEAs mat och filmjölk står mig upp i halsen just nu..

Fick sms av td: Nu åker vi förbi IKEA. Puss
Haha, sweet... Varför är så många killar så jääääkla bra på att skriva långa sms? :)
Mitt svar: Grattis, själv sitter jag kvar på IKEA och klockan är 18. Nu är ni snart framme, kul för er! :) Heja IKEA och Sverige! Puss

Jag ville ju inte vara sämre så jag skrev ett 18 ord längre sms än vad han gjorde. Heja Kiso! :)

Näe men om man skulle ta tag i sitt liv och bege sig ut i skogen för en promenix.. Orka!?

kramochpussbomullstuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0