Unpretty..

Snacka om nostalgi. Sitter och lyssnar på 90-tals bandet TLC. Jag gillade dem jättemycket när jag var yngre. Låten Unpretty är ju så bra, så bra! Se musikvideon på YouTube, ganska skrämmande faktiskt. Tyvärr omkom en av bandmedlemmarna, Linda Lopes, i en bilolycka 2002.



TLC


Var precis inne och tvättade fejset och så då jag öppnade badrumsskåpet och där stod den. Tandborsten. Tandborsten som tillhör td. Jag saknar honom så sjukt mycket. Braoudsen på jobbet frågade (och påstod) om jag blivit kär... Hmm, kär och kär... Kär är ett starkt i ord i min värld och allvarligt talat så vet jag inte. Däremot så saknar jag honom och jag tycker om att vara nära honom. Det måste ju betyda något i alla fall. Inte sant?

Här ska ni få se dagens snyggaste kappa:



Jag älskar den puderrosa färgen, den markerade
kragen och knapparna gör verkligen sitt. Give it
to me babe!


Snart läggdags eller? Klockan är 22:44 och jag är redan trött. Antar att td snart hör av sig så det är kanske lika bra att sitta uppe och väntar på att höra ifrån honom..

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0