Smyckeskåt

Hade en underbar kväll med td igår. En massa öl och mys. Jag har ju minsann blivit hångelvänlig igen då mitt munsår äntligen försvunnit. Efter 2 veckors hångeluppehåll kändes det fantastiskt att få sig ett rejält hångel.. Haha! Efter en massa tjoande och tjimmande så somnade vi som vanligt i varandras armar. Idag ska han på fest med de där mallorca-brudarna och jag ska med M till N på kalejs! Ska bli jätteskoj men jag ska hålla mig nykter för jag vill mer än gärna kunna komma hem ikväll.

Har varit på Väla med M. Köpte mig ett fint halsband så jag kunde utöka min smyckessamling ytterligare. Jag passade även på att köpa mig ett läderband så jag kunde laga mitt fina halsband som gick sönder när jag var ute och svirade i Jönköping för några år sedan. Så nu har jag alternatives for tonight. Ååh vad jag älskar min samling med smycken.
Kiso ♥ Smycken = sant

Nehej, nu ska jag ta och rappa på lite här. In i duschen, sedan ska det sminkas, fönas/plattångas hår, väljas kläder osv. Mycket att stå i alltså... Ojojoj! :)

Pussilull


Kommentarer
Postat av: Caroline m C

Have a nice evening, darling!!

Vi måste slå våra påsar ihop snart igen!

Puss :*

2008-09-27 @ 17:26:14
Postat av: Kiso

Jaaa det måste vi! Tänkte på dig i fredags, att jag savner dig! Kanske kan vi ses en sväng i helgen? Puss på dej

2008-09-28 @ 15:28:49
Postat av: Caroline

Jaa, absolut! vi kan ju höras.. jag ska iväg på nåt gille på lördagkväll, till caroline richter (som oxå var på kräftskivan) hon bor typ 10 meter från dej, så om du har lust kan du ju följa med :) puss!

2008-09-28 @ 22:29:18
Postat av: Kiso

Ja det hade jag kanske kunnat göra. Ska dock på barnkalas kl 17 men jag blir nog inte där så länge.. Min bästa kompis bäbis fyller 1 år.. :) Men är inte det märkligt att du tar med mig på galej? :)

Puss

2008-09-29 @ 15:01:22
Postat av: Caroline

Näj, herregud!! vi brukar dra ihop så många som vill o så många som kan o sen tycker jag det är gött när man kan samla alla man gillar samtidigt :)alltid kul med lite nytt folk o nya konstalationer! hanna ska också dit tror jag! ska väl vara där runt 20,00 typ, så du kan ju bara höra av dej när du är klar på barnkalaset, vettja :) puss!

2008-09-30 @ 12:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0