Ruta 1..

Jaha, är jag tillbaka på ruta 1 nu???


Efter en lång och stressig dag på jobbet igår gick jag äntligen hem (trots att vi lätt kunnat sitta hela natten) efter en massa slit. Åkte direkt och hämtade min finaste, vackraste, mest underbara, snälla Jennie. Igår var det nämligen Kiso/Jennie kväll! Vi hade så mysigt, käkade kinamat, drack sprit och ljög för varann på el balcony! Lite allvar och lite skoj, som alltid med ens bästa vän... Jennie, jag älskar dig av hela mitt hjärta! HELA mitt hjärta!

Senare åkte vi ner till stan där vi gjorde snabbvisiter på BA, Utposten och Hampan. Kvällen avslutades på Cardan. Gratis inträde och en massa shots från vakten fick vi... Wieehoo.. :) Bra att ha bra kontakter. Det dansades inte sååå väldans mycket med tanke på att det spelades så fruktansvärt dålig musik.. Vi satt mest och kollade in den lille juckaren.. Haha!
Ganska tråkigt att det inte blev mer dans eftersom att Jennie är värlsmästare på att dansa med mig... :)

Hade kontakt med TD under hela kvällen. Hur kom det sig? I vilket fall som helst så hämtade han mig och sen åkte vi hem till mig... Whohoho! Vaknade av att Adlo ringde och skulle hämta mig då vi var tvugna att gå in och jobba några timmar. Halleluja vad hungrig jag var.. Köpte värsta lyxfrullen i form av Brämhults apelsinjuice och en räkmacka. Smask! Alla medel är tillåtna när man ska gå in och göra tunga arbetsuppgifter när man är sådär lite halvbakis...

Kom iaf hem för en stund sen. Vi skulle haft brandkårsmöte hos mig idag men det blev inställt då några avbokade i sista stund. Varför är det alltid jag som ska agera sambandscentral? Jobbigt! Så nu ska bara jag, Mackan och Anders gå ut och käka.. Å gud nåde den som överhuvudtaget vågar yttra sig minsta lilla om något som har med brandkåren att göra. Är redan trött på det så jag är rädd för hur detta ska sluta... Men men, en dag i taget Kiso. En dag i taget.

Ha en myspys lördag!

Tjoochtjimmhobbylimm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0