Reklam

Reklam är ganska tråkigt kom jag att tänka på än en gång (endast bra när man måste uträtta sina behov eller hämta dricka). Sitter här och väntar på att SATC ska börja ochh nu börjar det.. I alla fall så är jag lite kär i IKEAs nya sängreklam. Den är fräsch och för mig som älskar vitt ser det så otroligt inbjudande ut att hoppa ner i en vit säng med vita täcken och kuddar. Reklamen är enkel men förmedlar ändå det vi vill förmedla (skriver vi eftersom jag faktiskt är en del av detta fantastiska företag). Jo jag har bestämt mig, jag gillar IKEAs nya reklam!

Inte ett enda sms har jag fått ikväll.. Tråkigt måste jag erkänna. Tur att världens finaste, sötaste och bästa Binis varit här och hållt mig sällskap. Min bejbi gick vid 22 och så blev man ensam igen...

Måste säga och erkänna en sak, jag saknar Gustav! Jag saknar denna fina och underbara vän så otroligt mycket.. Jag har då verkligen inte varit den bästa kompisen men jag ska skärpa mig, redan imorgon tror jag!

Åh jag blev galet förälskad i Carries vita kappa. En snövit alldeles underbar skapelse..
Nej nu ska jag på allvar sätta mig in i kvällens två avsnitt av SATC, jag missar ju stora delar av handlingen när jag sitter med nästan nere i tangentbordet.. Jaaaa, jag erkänner att jag blivit bloggberoende. Amen!

drrringdrrring

Kommentarer
Postat av: sabina

tack för en topmodel-kvälls-mys (: nästa vecka lagar vi.. vadå ? wok ? ;D pusspuss

2008-09-10 @ 23:43:25
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: sabina

upptäckte precis att det är toppis idag med, men kan inte komma idag, bestämt att jag ska komma hem lite ju ;P men nästa vecka kooommer jag ;D ! puss <3

2008-09-11 @ 09:34:18
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0