Och..

..så ringde han. Faktiskt mer städad än vad jag trodde. Han frågade vad jag gjort med honom och att jag förtrollat honom. Naaow! Gulligt! Så har han ju inte sagt till mig förut i alla fall. Sedan avslutade han med ett; "jag kan inte sluta tänka på dig och jag saknar dig så mycket". Han ska bara vet hur mycket jag saknar honom också!

Är det nu jag kan somna med ett leende på läpparna..?

Måste sova nu för imorgon är det högsta fokus som gäller. Heja badrum, alperna, IoS och godmorgon... :) 


pusspåer!

Kommentarer
Postat av: sabina

oojoj vad du bloggar (: bra, så jag har något att göra om dagarna. fastnade på min fika igår, blev lite senare än jag trodde. men vad gör du ikväll ? kan jag komma förbi och se toppis hos dig ? ;D

2008-09-10 @ 10:06:48
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: Kiso

Haha, har inget bättre för mig.. :) Japp kom förbi så ser vi Top Model.. Åh så mysigt!!! Puss honey

2008-09-10 @ 12:34:41
Postat av: sabina

så bra (: då ses vi innan åtta någon gång ;D <3

2008-09-10 @ 15:08:24
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: Kiso

Ja det gör vi! Pussar!

2008-09-10 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0