Monster

Jag ser ut som ett monster. Hela mitt ansikte och hals har svullnat upp totalt. Hur fan känns det då? Jag måste vara allergisk mot något med tanke på att jag fick samma skit på handen förra veckan. I vilket fall som helst så var jag på brandkåren när det hände. Vi var ute på fältet och körde lite uppvisningar för våra nya ungdomar då jag plötsligt började känna mig sjukt varm i ansiktet. Jag tog mig för pannan och kände en enorm svullnad. Alla samlades runt mig och jag kände mig som en julgran, mitt ansikte hade blivit gigantiskt. Herregud, vad är jag allergisk mot egentligen? Eller är det en stressreaktion? Jag kände mig iaf svimfärdig, illamående och febrig. Nu har jag lite halvsvårt att andas och börjat få synbortfall på vänster öga också. Min fina M sa åt mig på skarpen att ringa sjukvårdsomlysningen och där sa dem åt mig att söka akut vård direkt. M var redo att köra mig till akuten på direkten men jag sa stopp. Jag får försöka sova lite och hoppas på att jag är bättre imorgon. Jag hatar ju att gå till sjukan. Jag vet att hat är ett starkt ord men jag gör verkligen det, hatar sjukhus (när det är jag själv som är sjuk). Ser jag ut som jag gör idag vill jag verkligen inte gå till jobbet imorgon, ni skulle se mig, jag ser mer för jävlig ut än vanligt.. Puuh!

Stressig dag på jobbet idag och känner att jag kunde jobbat mycket längre. Fast jag var ju tvungen att åka till brandkåren och ta hand om mina ungdomar. Nya som gamla.. Vi tog in 10 nya ungdomar idag vilket var sjukt skoj. Vi körde lite presentationer och de gamla ungdomarna fick verkligen visa vad de går för. Måste säga att dem varit sååå duktiga idag och att jag är väldigt stolt över dem! Härligt! De nya ynglingarna var supersöta och jag tror nog att vi under hösten kommer få ett riktigt härligt och sammansvetsat gäng! Nu ska jag bannemej lägga ner sjukt mycket energi på ungdomsbrandkåren för egentligen tycker jag att det är så förbannat skoj och dessa underbara ungdomar ger mig så mycket energi! Bra bra!

Fick söte-sms av td innan. Åh vad jag kommer sakna dig även om situationen är som den är. Kommer bli en ensam vecka utan dig.. Vem ska nu hålla mig vaken om nätterna? Vems mun ska jag nu proppa full av paprika? Vem ska jag nu ha kudd/vattenkrig med? Vem ska tjuvröka med mig på balkongen och vem ska jag dricka en tisdagsöl med? Vem ska hämta mig när jag varit ute och vem ska hålla om mig..? Jaja, jag får vl stå ut denna veckan, ingen världskatastrof direkt... Puuh! :)

Haha, ni ska se på tv:n nu.. Ingvar Oldsberg gör en musikvideo till Håkan Hellströms "känn ingen sorg för mig Göteborg".
Sweet. Vår käre gamle Ingvar, han är ju bara för söt. Mer eller mindre alla som heter Ingvar är ju gulliga.. Kolla bara på min stora idol Ingvar Kamprad.. Ojoj, vilken man! 

Amen, va fan är det för fel på mig? Kan inte svullnaden bara försvinna.. Har fan inte haft så mycket konstigheter i min kropp förut som jag haft denna sommaren. Hosta som vägrar försvinna, brännmärken på benen, svullen hand, knäckt tumme och nu ett monster-ansikte... Halleluja!

Sov gott, I'll try to do it and hope for a new face tomorrow! :)

Seeyababes!

 

Kommentarer
Postat av: sabina

du ser aldrig för jävlig ut karro ! för jävla bra ut heter det ! ;D och jag sa väl att det skulle ordna sig med td, en vecka fixar du ! (: slår en pling ikväll efter toppis ! love you !

2008-09-09 @ 07:43:25
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: Kiso

Haha, jo jag ser visst för jävlig ut! Idag gör jag.. Och igår.. Fråda själv mina ungdomar... :) Ring du ikväll!!! Puuuuuuss and I love you too!

2008-09-09 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0